קידום אתרים אורגני – למי ולמה

קידום אתרים אורגני מעלה את דירוג האתר בחיפושי גוגל. הדבר דומה לדפי זהב של פעם שבו כולם רצו להופיע באות אלף במקום הראשון ובגלל זה הרבה עסקים נקראו א.א. בהתחלה.

למה בעצם צריך את זה?

כמו בדפי זהב של פעם ככה בגוגל היום הגולשים מחפשים את התוצאות הראשונות ובטוחים שמי שמופיע למעלה הוא יותר טוב.

איך הולך התהליך?

תהליך קידום האתר הוא תהליך ארוך שמתחיל קודם כל בביצוע מחקר מילים מקיף שבו מחליטים איזה ביטויים רוצים לקדם וחושבים מה הגולשים מחפשים. אין טעם לקדם ביטויים לא רלבנטיים או ביטויים שאין להם מספיק ביקוש.

בהתאם למחקר המילים שבוצע מכינים מאמרים ותכנים שיוכנסו לאתר. התכנים חייבים להיות איכותיים ומקוריים והם צריכים לתת מענה לשאלות או תהיות של גולשים.

כך לדוגמא אם מבצעים קידום של עורך דין תעבורה אז כדאי שיהיה מאמר שמסביר על "מה עושים אם קיבלתי דו"ח ממצלמה" וגם מאמר לדוגמא על "נהיגה בשכרות".

במקביל ליצירת המאמרים מטפלים גם באתר שזה אומר לסדר אותו בצורה היררכית וברורה, לעבור על הכותרות שלו ולראות שטכנית הוא מתאים לקידום על ידי מקדם האתרים.