עבודה עם מומחה קידום אתרים תזניק את העסק שלכם

מי צריך מומחה קידום אתרים – רונן וינשטוק

עסקים שפונים לקהל גדול הם עסקים שמחפשים אותם בגוגל. כדי שגם ימצאו אותם כדאי להם לעשות קידום אורגני בגוגל.

קידום כזה  אפשר לעשות לבד ברמה מסוימת אבל כדאי לשכור מומחה קידום אתרים שיעשה את העבודה.

קידום אתרים אורגני זה למעשה עבודה שמביאה את האתר למקומות עליונים בחיפוש האורגני בגוגל.

למה צריך להיות למעלה בגוגל?

הגולשים יותר "מאמינים" למי שנמצא במקומות הראשונים בגוגל. הם בטוחים שמי שלמעלה הוא בעל עסק יותר טוב.

בפועל אין קשר בין איכות בעל העסק למיקום שלו בגוגל.

בעל העסק שלמעלה הוא גם יותר יקר כי יש אליו הרבה יותר פניות.

 

הקידום כרוך קודם כל בביצוע של מחקר ביטויים ומילים שמטרתו לבדוק על איזה ביטויים כדאי לקדם את האתר.

הביטויים שיבחרו הם ביטויים שיש להם חיפושים (אין טעם לקדם את מה שלא מחפשים) וגם רלבנטיים.

אחרי שיודעים מה רוצים לקדם בונים את האתר כך שישדר את המסר הנכון לגולש ושיעודד קניה או שליחת פרטים.

חלק נכבד מהקידום הוא תוכן לאתר ובהתאם למחקר הביטויים מייצרים תכנים שמכניסים לאתר. התכנים האלה עוזרים להביא גולשים ועוזרים לאתר לעלות.

מקדם האתר גם מסדר קישורים פנימיים וכותרות לתכנים כדי שגוגל יקרא אותם יותר טוב.

עוד מה שעושה מקדם האתר זה השגת קישורים מבחוץ מתוך אתרים חזקים שיעזרו לקידום של האתר.

את האתר מחברים לכלי הבדיקה של גוגל שהם גוגל אנליטיקס וכלי מנהלי האתרים. כך ניתן לעקוב אחרי סריקת האתר בגוגל, בעיות באתר, התנועה אליו ומיקומים של ביטויים שונים.